Strategische positionering, een geloofwaardige propositie en duidelijke differentiatie. Dat klinkt als zakelijk marketingjargon, maar het resultaat: drie juweeltjes van kleinschalige kinderopvang onder de noemer 'rijke leeromgeving'. Bij de Gelderse locaties 't Koetshuisje, Tante Tuit en Juffrouw Bellefleur zien kinderen vaste, jonge medewerkers, en zijn ouders en pedagogisch medewerkers sterk betrokken. Medeoprichter Walter Hardenberg legt uit waarom dit werkt.
Voor
Premium
Wil je onbeperkt toegang tot de Kinderopvang magazine artikelen?
De Management Kinderopvang magazine artikelen zijn exclusief voor onze Management Kinderopvang-abonnees.
Deze abonnees ontvangen 7x per jaar een print exemplaar van Management Kinderopvang magazine en
hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website,
inclusief het digitale archief van de printexemplaren van Management Kinderopvang magazine.
Heb je een Kinderopvang abonnement en wil je ook alle Management Kinderopvang
magazine artikelen
lezen?
Dat kan, sluit dan uw abonnement over naar een combinatie
abonnement.
Heeft u al een Management Kinderopvang abonnement? Log dan hier in
Prachtig om met full timers te werken. Maar wat als die straks door bijvoorbeeld zwangerschap minder willen werken? Worden ze dan vervangen door andere jonge medewerkers?
Leest in een keer door…
Prachtig om met full timers te werken. Maar wat als die straks door bijvoorbeeld zwangerschap minder willen werken? Worden ze dan vervangen door andere jonge medewerkers?